Zwroty i reklamacje
Zwroty
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania powodu. Możesz to zrobić w ciągu 14 dni licząc od dnia następującego po dniu, w którym otrzymałeś produkty. Dni oznaczają dni kalendarzowe, w tym weekendy i dni ustawowo wolne od pracy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Co musisz zrobić:
1. Skontaktuj się z nami - kontak@pearllove.pl
2. Spakuj i odeślij zwracane produkty na adres:
Joanna Wójcik
ul. Bukowska 18A/3
60-811
Odesłane produkty nie mogą mieć śladów użytkowania i powinny zostać wysłane razem z opakowaniem prezentowym w którym zostały dostarczone.
3. Do paczki dołącz wypełniony Formularz zwrotu.
4. Pieniądze zwrócimy Ci tak szybko jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu, w którym otrzymamy odesłane przez Ciebie produkty.
Reklamacje
Jeśli otrzymałeś produkty uszkodzone lub wadliwe masz 14 dni, aby je do nas odesłać licząc od momentu ich dostarczenia. W tym przypadku oferujemy wymianę lub całkowity zwrot kosztu zamówienia, które zrealizujemy po otrzymaniu odesłanych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy, pokrywamy również dodatkowe koszty wysyłki.
Co musisz zrobić:
1. Skontaktuj się z nami - kontak@pearllove.pl
2. Spakuj i odeślij reklamowane produkty na adres:
Joanna Wójcik
ul. Bukowska 18A/3
60-811
3. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni, a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków (wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy).
Perły i kamienie natularne posiadają niedoskonałości i jest to normalne - nie jest to podstawa do reklamacji produktu.


