top of page

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania powodu. Możesz to zrobić w ciągu 14 dni licząc od dnia następującego po dniu, w którym otrzymałeś produkty. Dni oznaczają dni kalendarzowe, w tym weekendy i dni ustawowo wolne od pracy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Co musisz zrobić:

1. Skontaktuj się z nami - kontak@pearllove.pl

2. Spakuj i odeślij zwracane produkty na adres:

Joanna Wójcik

ul. Bukowska 18A/3 

60-811

Odesłane produkty nie mogą mieć śladów użytkowania i powinny zostać wysłane razem z opakowaniem prezentowym w którym zostały dostarczone.

3. Do paczki dołącz wypełniony Formularz zwrotu.

4. Pieniądze zwrócimy Ci tak szybko jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu, w którym otrzymamy odesłane przez Ciebie produkty.

 

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkty uszkodzone lub wadliwe masz 14 dni, aby je do nas odesłać licząc od momentu ich dostarczenia. W tym przypadku oferujemy wymianę lub całkowity zwrot kosztu zamówienia, które zrealizujemy po otrzymaniu odesłanych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy, pokrywamy również dodatkowe koszty wysyłki. 

Co musisz zrobić:

1. Skontaktuj się z nami - kontak@pearllove.pl

2. Spakuj i odeślij reklamowane produkty na adres:

Joanna Wójcik

ul. Bukowska 18A/3 

60-811

3. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni, a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków (wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy).

Perły i kamienie natularne posiadają niedoskonałości i jest to normalne - nie jest to podstawa do reklamacji produktu.  

bottom of page